Dnevna štampa Marketing Redakcija Kontakt
Raspisuju konkurs, a ne mogu da izaberu predsjednika Vrhovnog suda * Raspisuju konkurs, a ne mogu da izaberu predsjednika Vrhovnog suda * Dvotrećinska većina uslov za lokalne izbore u istom danu * Policija zna ko je kriv za smrt našeg sina * Kasnimo sa vakcinacijom i edukacijom * Priznao sindikat nakon pola godine * Konjević predsjednik, Banović zamjenik
ISSN 1800-6299

Strip

Riječ Dana
Ervin Ibrahimović, poslanik Bošnjačke stranke:
– Građanska Crna Gora je jedina prihvatljiva opcija za sve narode.

Vic Dana :)

Dolazi muž kasno kući, sav raščupan i umrljan ružem i puderom. Pita ga žena, sumnjičavim glasom: - I, šta se desilo? - Nećeš vjerovati, potukao sam se sa klovnom...
Trči Mujo sa makazama u rukama po ulici i sretne ga Haso i pita kuda će, a Mujo odgovori da je čuo kako mu je tašta u bolnici i da su mu javili da joj život visi o koncu pa ide da joj pomogne.

Arhiva
Dan:
Mjesec:
God:

Razno
Uclani se

Lov i ribolov MLADI I PERSPEKTIVNI RIBOLOVAC OGNJEN ZEČEVIĆ IZ BARA, U INTERVJUU ZA „DAN” PORUČUJE
Iskusni ribolovci uvijek podučavaju novim tehnikama Ribolov jeste nadmudrivanje sa ribom u krajnje fer igri Ono što je interesantno jeste, da sam najveći ulov, odnosno da sam uhvatio najviše riba, onda kada sam prvi put bio na čamcu, i tada sam shvatio da je istina kad kažu da postoji početnička sreća, kazao je Ognjen Zečević
Dan - novi portal
Koliko je ribolov popularan na našem primorju, pokazuje primjer da se mlađa populacija sve češće odlučuje za ovakav vid rekreacije.

Na primorju, od malih nogu, mališani se uče da vole more i ribolov, ali i da čuvaju prirodu i brinu o životnoj sredini, razvijajući na takav način i svijest kod svojih vršnjaka.

Junak naše priče je mladi Ognjen Zečević, perspektivni ribolovac iz Bara, član Ribolovačkog kluba „Pristan”.

– Jedan sam od članova Ribolovačkog kluba „Pristan”, iz Bara i imam četrnaest godina. Ribolovom se bavim od svoje devete godine kada sam sa komšijama Laletom i Nenadom pošao da pecamo iz čamca – kazao je, između ostalog, Zečević započinjući svoju priču.

Prema njegovim riječima odlazaka na pecanje čamcem je njemu donio najviše ribolovačke sreće i tako je zavolio ovaj sport i nastavio bavljenje njime.

– Nakon toga sam donio čvrstu odluku i upisao se u školu pecanja. Tu sam upoznao druga, vatrogasca Nebojšu Tomaševića Toša, koji me je dublje uputio u mnoge tajne ribolova i na taj način sam, ustvari, shvatio da je ribolov način na koji volim živjeti. Uvijek sam volio prirodu i more i sve svoje slobodno vrijeme sam provodio na obali, s tim što sa ribolovom to donosi neku posebnu draž – kazao je, između ostalog, Ognjen Zečević, u razgovoru za „Dan”.

Zečević pak ističe da mu je ribolov donio poznanstvo sa dosta dobrih i plemenitih ljudi sa kojima gotovo svakodnevno razmjenjuje korisna iskustva.

– Svakog dana naučim neku novu stvar i tehniku. Tako sam upoznao i policajca iz plovne jedinice Avrama koji me je naučio da pecam iz čamca, a prilikom pecanja uvijek koristim nekoliko različitih tehnika – navodi, između ostalog, Zečević.

Kada je riječ o ribolovnim tehnikama, Ognjen ističe kako najviše voli da koristi tehniku varalice.

– Koristim više tehnika, lov na dubinca, na plovak, pendulanje, ali najviše volim na varalicu, iliti kako je to u narodu poznato, kao „džigovanje”. Ono što je interesantno jeste, da sam najveći ulov, odnosno da sam uhvatio najviše riba, onda kada sam prvi put bio na čamcu, i tada sam shvatio da je istina kada kažu da postoji početnička sreća – navodi, između ostalog, mladi ribolovac.

Kada je riječ o posebnim uspomenama iz ribolova, mladi Ognjen Zečević nam je prepričao jednu od simpatičnu zgodu.

– Kada sam prvi put bio na pecanju sa ocem, zaboravio sam svoj štap na obali jer od uzbuđenja nijesam vodio računa oko svojih stvari i žurio sam na ručak jer sam bio gladan, jer sam se izmorio u toku ribolova, koji je svakako bio uspješan – sa osmjehom se prisjeća Zečević.

On poručuje i da bi ribolov preporučio svim ljudima, jer su baš na taj način ljudi u dodiru sa prirodom i svoje vrijeme provode u nadmudrivanju sa ribom u fer igri.

– Tu ste na moru vi, riba, štap, udica i mamac, pa ko pobijedi. Svi moji drugari su sportski ribolovci, a prije svega zaštitnici mora. Trudimo se da pošujemo pravila koje smo naučili u školi kod druga Toša, i da uvijek damo šansu malim ribama – zaključio je, između ostalog, mladi ribolovac Ognjen Zečević u razgovoru za dnevne novine „Dan”.

M.D.STOJANOVIĆ

Bitan pravilan izbor varalice
Ključni i temeljni dio varaličarskog pribora je, naravno, varalica. Iako postoje modeli koji su primjenjivi u lovu više različitih vrsta i u više različitih situacija na različitim terenima, nažalost, do sada još nije kreirana varalica univerzalne primjene. U bogatoj ponudi modela, tipova, boja i oblika kojima su zatrpani zidovi ribomaterijala katkad se teško snaći. Raznolikost nigdje nije tako bogata kao u varaličarskom priboru, pri čemu svakako ne treba smetnuti s uma da postoje, kako mnogi varaličari znaju reći, „varalice za ribe i varalice za ljude”. Ako se u odabiru promaši, tada se kolekcija popunjava prekrasnom varalicom koja neće loviti već će samo biti još jedan ukras u ribolovnoj kutiji. Da bismo pravilno odabrali, moramo poznavati osnovne prehrambene navike naše lovine pa u skladu s tim plasirati varalicu koja će biti najukusnija imitacija obroka ili pak najiritantnija provokacija, smatraju iskusni ribolovci.

”Ognjen ističe kako najviše voli da koristi tehniku varalice